MĂSURI SIGURANȚĂ COVID19 
enjoy your stay. leave the rest to us.

 
În directă relație cu incertitudinea și efectele provocate de coronavirus (COVID-19) în toată lumea, prioritatea noastră cea mai mare a devenit atât sănătatea și siguranța oaspeților pe parcursul sejurului, cât și a echipei noastre. Focusându-ne pe acest lucru dorim să vă prezentăm succint măsurile, pe care le-am luat în vederea contracarării răspîndirii virusului.
 
accesul în hotel
limitat la ușa rotativă – intrarea principală a hotelului; la intrare este recomandată dezinfectarea mâinilor (stație lângă ușă) la fiecare intrare în hotel. 
 
proceduri check-in
reducerea interactiunii fizice prin aplicarea unor măsuri și proceduri adaptate; recomandat plăți pe bază de card de credit; panouri protecție instalate; mască personal recepție; numar telefon WhatsAPP dedicat interacțiunii cu oaspeții prin mesaje; proceduri adaptate gestionării cardurilor de acces, materialelor / fișelor necesare prin lege, a manevrării POS-urilor; renunțarea la port-carduri acces camere; solicitarea datelor de facturare sau altor informații prin e-mail / mesaje; transmiterea exclusiv prin email a facturilor; dezinfectant disponibil pe pultul recepției; fișă cu instrucțiuni detailate referitoare la disponibilitatea unor servicii; fiecare oaspete va primi gratuit la check-in o mască de protecție care se va purta în toate spațiile publice. 
 
camere cazare
repartizarea camerelor cu respectarea unui interval de 24 ore între alocări; sigilarea camerelor pregătite și dezinfectate până la repartizarea lor; accesul în cameră prin scanarea cardului de acces; în fiecare cameră oaspeții au la dispoziție săpun dezinfectant certificat; prosoapele și halatele (*în funcție de tipul camerei rezervat) sunt puse la dispoziție în camere împachetate individual; inventarul camerelor este limitat/înlocuit cu produse de unică folosință.
 
alte măsuri
utilizarea produselor de dezinfecție și curățenie certificate pentru Sars Cov 2; implementarea noilor proceduri de curățenie și dezinfecție cu atentie sporita asupra zonelor de uz intens din camere și spații publice; creșterea frecvenței curățeniei și dezinfecției zonelor de uz intens din spatiile publice (lifturi, mânere uși, etc); în toate spațiile publice vor fi instalate stații de dezinfectare, inclusiv cremă emolientă pentru mâini;  liftul va fi utilizat de maxim 2 persoane, evitând atingerea altor suprafețe decat cele necesare utilizării echipamentului; obiectele care nu pot fi dezinfectate (materiale textile, din carton sau hârtie, piele etc) au fost înlocuite cu soluții digitale sau produse de unică folosință; implementarea măsurilor de distanțare socială în toate zonele de interacțiune umană multiplă - lobby, restaurant, mic dejun, zona conferințe, spa; meniuri disponibile prin scanare coduri QR; printuri bilingve cu recomandări de siguranță; spațiu fumători organizat în aer liber; manager dedicat implementării și urmăririi procedurilor anti COVID; purtarea obligatorie a măștii de către angajați; traininguri speciale; trasee și zone de acces stabilite pentru o interacțiune fizică limitată; proceduri interne de interacțiune, planificare activități, conduită; furnizori selectați conform procedurilor de siguranță.
 
plusurile hotelului
sistem climatizare pe bază de aport de aer proaspăt de la ultimul nivel al hotelului – nu se recirculă aerul din camerele hotelului; accesul în cameră pe bază de card RFI – permite accesul în cameră cu nivel de atingere minimă a ușii; geamul în cameră se poate deschide pentru aerisirea periodică a spațiului personal; meniu intercativ Smart LED TV cu posibilitate conectare dispozitive personale; baie fără perdea de duș; design minimalist asigurând curățarea facilă și intensă în toate zonele.
 
PROCEDURI DE IZOLARE ȘI ASISTENȚĂ MEDICALĂ APLICABILE ÎN CAZURILE ÎN CARE în cazul în care se semnalează simptome. Există o linie telefonică permanentă către autoritatea sanitară pentru aplicarea procedurilor de izolare și chemarea echipei sanitare mobile pentru a gestiona situațiile semnalate. Izolarea fiecărei persoane se realizează într-un spațiu dedicat, utilizând traseele de deplasare stabilite prin proceduri.
 
informații hotel 
Pentru siguranța oaspeților sau colegilor și conform legislației române coroborată cu cele mai bune practici, hotelul modifică temporar sau limitează unele servicii (ex. curățenie cameră pe parcursul sejurului, inventar cameră, produse consum cameră, facilități spa). Aceste schimbări sunt temporare, sunt menționate în capitolul - serviciile hotelului - urmând să reinstaurăm standardele de servicii și facilități îndată ce legislația în vigoare ne oferă această posibilitate. Pentru eventuale cereri sau întrebări, personalul recepției vă stă cu mare drag la dispoziție în fiecare zi în intervalul 6.20 am - 10.30 pm, iar în afara acestei perioade personalul de pază și suport este prezent în permanență. 
mic dejun - respectarea măsurilor de distanțare, dezinfectarea mâinilor
restaurant - vă recomandăm să solicitați rezervare, respectarea măsurilor de distanțare, dezinfectarea mâinilor
saună cu infraroșu și finlandeză - indisponibile momentan
facilități spa - terasă, salină, sală gym, jacuzzi-uri exterioare - pe bază de programare - număr limitat de persoane și timp limitat de utilizare pentru a facilita accesul celor ce solicită acest serviciu, facilitățile pot fi accesate doar pe baza cardului de acces în camere (*daca serviciul este inclus în tariful camerei) - vă rugăm să ne anunțați pentru programare și pentru a pregăti facilitățile pentru utilizarea în condiții de siguranță
serviciul de curățenie cameră pe perioada sejurului - serviciu disponibil la cerere în intervalul 7 am - 3 pm, vă rugăm să vă adresați recepției hotelului pentru a programa acest serviciu și să eliberați camera pe durata serviciului de curățenie 
 

...nu ma gândesc la toate nenorocirile ci la frumusețea care totuși rămâne...Ana Frank

pentru o comunicare în condiții de deplină siguranță, vă rugăm să ne contactați 

reservations@ramadaoradea.ro  
 +40 359 403 333
mesaje WhatsAPP +40 733 770 216